Voor een vaste klant, Den Ysbol, werd alle merchandising rond de eigen Gin verzorgd. Dit in een sneltempo van +/- 14 dagen, aangezien de gebottelde Gin dan geleverd ging worden.
Zowel de spandoeken, kaartjes met perforatie en QR-code, info-flyers, stickers en mini-website werden keurig afgewerkt.
De mini-website is te bekijken op http://bacagin.denijsbol.be , hier kan je ook eveneens de Gin bestellen en alle mogelijke serveertips nalezen.
Het etiket werd ook voorzien, maar werd achteraf niet gebruikt om toch een evenwicht te vinden tussen de drukke merchandising/logo/tekening en de fles zelf.
Lees heel het artikel na op http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-oud-turnhout/den-ijsbol-past-etiket-zelfgemaakte-gins-aan-a3262541/
Voorafgaand artikel: http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-oud-turnhout/den-ijsbol-brengt-eigen-gins-op-de-markt-a3235591/