De opdrachtgever gaf me enkele kernwoorden die zeer belangrijk zijn bij het bedrijf. Namelijk "success", "life", "love" en "relationships". Het bedrijf blinkt vooral uit in het geven van seminars en coaching. Dit zowel op gebied van zakelijke en persoonlijke relaties. Dit was dan ook noodzakelijk om te implementeren in het logo.
Na enkele dagen brainstormen, kwam Designjunkie op de proppen met een zeer clean, simpel en strak logo. Dat op zich toch meer betekenis heeft dan "hartvormig lijntje" in een cirkel.
.

Waarom?
Het idee bij dit logo is een samentrekking van de individuele termen van SLR:
» SUCCESSFUL -> 2 letters “S” tegen elkaar gespiegeld, staat voor 2x “successful”:
» LIFE / LOVE -> Vorm van een hart (Stilistisch):
» RESULTS / RELATIONS -> Vorm van een kroon (results) & omhelzing in bovenaanzicht (relations):
Dit logo werd dan in samenspraak uitgebreid met de fellere blauwe kleur, om zo tot een strak geheel te komen dat rust, zelfzekerheid en vertrouwen uitstraalt.